رایانه و اینترنت

رایانه و اینترنت

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 2443
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



اینترنت هوشمند ahoo

دارای سرعت بالا بدون مشغولی

با هر خط تلفنی که متصل بشید 2 ساعت استفاده رایگان از اینترنت خواهید داشت

ما بقی ساعتی 216 تومان خواهد بود که بهای آن را 2 ماه آینده روی قبض تلفن خود پرداخت خواهید کرد

user:AHOO

pass: AHOO

connected number: 909 511 7300

 



نظرات شما عزیزان:

عبدالوهاب
ساعت17:56---5 خرداد 1390
سلام دوست عزیز...
اگر مایل به تبادل لینک هستید من را با نام (وبلاگ مهندسی مکانیک ماشین آلات کشاورزی دانشگاه باهنر (ورودی 89))و با آدرس http://mmmk89.blogfa.com لینک نمایید و به من خبر دهید تا با چه نامی شما را لینک نمایم.

با تشکر
مدیریت و نویسنده وبلاگ مهندسی مکانیک ماشین آلات کشاورزی دانشگاه باهنر (ورودی 89)


mahmud
ساعت13:02---31 ارديبهشت 1390
salam omidvaram khub bashid web jalebi darin be manam sar bezanid
baraye dar amad zaie az weblog khud be adress zir berid va sabtnam konid ta ba web khud dar amad zaei dashte bashid ba tashakor
http://www.paysel.net/AFF.php?parent=13522


payam
ساعت12:33---29 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزيز وبلاگ زيبايي در صورت تمايل به تبادل لينک من را با عنوان رازهاي زيبايي لينک کنيد تا من هم شما را با عنواني که مايليد لينک کنم.
وبلاگ من:http://razy.loxblog.com/


hossein
ساعت10:11---28 ارديبهشت 1390
10000 تومان پاداش عضویت

musical city
ساعت1:13---12 ارديبهشت 1390
اگه میخوای از وبلاگت پول در بیاری فقط سری به من بزن(پرشین هیت)

behi1ty
ساعت17:55---27 فروردين 1390
salam
mamnonam ke be weblog man omadi
toam weblog khobi dari
bi zahmat agar momken ast weblog mano be dustanetam bedeh.
khosh bashi
by


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 21 فروردين 1398برچسب:, توسط علی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :